14. april 2013

Rosa sa du?

Du ser krakken, eller? Den er faktisk nesten selvlysende.. Haha. Ingen favoritt hos min kjære, men på finurlig vis klarte jeg å male den uten særlig mye mas. Han rakk å si at den ville ta nattesøvnen fra han, men jeg regner med at den kommer tilbake (på sikt i alle fall?). Den har god effekt på meg i det minste! Neon er lik energi.


Det som er fint - den kan males når man blir lei. Tjoho! Ble søndagen din litt gladere av denne fargen eller? Litt dødt her inne for tiden. Kommer kanskje sterkere tilbake når det blir grønnere ute og vårenergien ramler over meg. Vet i alle fall at jeg skal vise dere noen freshe smykker garderoben min har blitt utstyrt med siden sist! Ha det fint så lenge! 

30 kommentarer :

  1. For en digg farge!! :) Lyser skikkelig opp! ;) Herlig!!

    SvarSlett
  2. For en herlig rosa krakk!! Denne fargen blir man i godt humør av!

    SvarSlett
  3. Så kul den ble. Vår er veldig standard svart. Din var mye kulere. Kanksje vår plutselig får ny farge og ;)

    Kirsti

    SvarSlett
  4. Herlig og digg farge:)

    SvarSlett
  5. Hihi, jeg er motsatt, blir helt dødt på bloggen når sola og bar asfalt kommer, for da vil jeg bare være ute hele tiden!

    Og knall krakk - ikke annet å si om den saken :)

    Klem Signe

    SvarSlett
  6. WoW WoW WoW for en DIGG farge! Det er noe av det herligste jeg har sett på lenge...
    Kan jeg spørre om fargekoden? Tror jeg må ha helt lik deg! Nei nå ble jeg GLAD :)

    Fineste søndag til deg

    -Klem Kjersti-

    SvarSlett
    Svar
    1. Kult at du liker! Rosa akrylmaling fra Søstrene Grene til null og nada kroner:-) klem fra Cecilie

      Slett
  7. Det er veldig kult!! Klem Alice

    SvarSlett
  8. Utrolig kult bilde i bakgrunn? Har du funnet det på nett? Hva googlet du i så fall? Tusen takk for svar :) :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er kjøpt på galleriet Artilleriet.se.

      Slett
    2. Superduperfin!!! Sånn vil jeg male min IKEA-krakk også :D Klem Kaja

      Slett
  9. Supernice Cecilie!!! :D fortsatt fin søndag og ha en fin uke!!!

    SvarSlett
  10. Herlig!
    Håper du får en fin ny uke!

    SvarSlett
  11. Oi oi, ELSKER fargen :D fikk lyst og male utemøblene mine i den jeg nå♥

    Ha en fin Søndagskveld,
    og en god uke-start imorgen!

    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  12. Oi, dette var knallfint! Kan hende det må bli en neonrosa krakk her i huset også ;-)

    SvarSlett
  13. Så veldig fin den ble Cessimi! Malingen min ligger klar i vinduskarmen, og som du sikkert skjønner ble det rosa, og ikke den oransje varianten, som var laaangt fra korall. Eller tror du en blanding av de to kan bli korall?

    Glad i deg - fin gråblå mandag tross alt (været). Love <3

    SvarSlett
  14. Det var et friskt innslag, herlig rosa!
    Kult:)

    Hilsning fra Maren

    SvarSlett
  15. Den krakken gjorde meg kjempeglad! Eg har eit krakkeprosjekt på gong der eg ikkje heilt har bestemt meg for fargen! Det trur eg eg har no :D

    SvarSlett
  16. Digger boosten:))
    Trenger slike kick i hverdagen!!

    Ha en strålende dag, her er og bloggenergien liiiit på etterskudd om dagen ♥

    SvarSlett
  17. HERLIG! Man trenger litt farger mens man venter på våren som viiiirkelig drøyer det ;-)

    SvarSlett
  18. Sikkert ingen bombe... jeg elsker den ;)
    Neonrosa er og blir en vinner!
    Gir energi og liv til rommet den krakken der, samme hva din bedre halvdel mener hi, hi.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  19. Så lekkert det ble! Tror min må få et strøk maling, den ser ganske nitrist ut inne på boden ;-)
    God uke til deg!
    Linda

    SvarSlett
  20. Freeeeesh <3
    Kanskje min krakk skal få en ny farge snart også? Den henger igjen i drivved-fasen..

    Du er tøff med fargevalget.
    Kanskje ikke så rart at den ble knall for en mann? ;)
    Uansett så er dine poeng veldig gode, så jeg håper at den får forbli rosa en stund.

    Ha en solfylt uke!
    Klem fra Heidi

    SvarSlett
  21. Ble super kul, elsk :))
    Klem Kristin

    SvarSlett
  22. Utrolig herlig, og ikke minst fresht! :)

    SvarSlett
  23. Har du grundet stolen med hvid maling inden, eller er den kun malet med neonmaling fra Søstrene Grene?

    SvarSlett
  24. Har du grundet stolen med hvid maling inden, eller er den kun malet med neonmaling fra Søstrene Grene?

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online